Lite från mitt 2012

  • Operation av Karpaltunnel i högra handen - sjukskriven 6v
  • 4st tatueringar har tillkommit, båda fötterna, armen & handleden
  • 3 gånger i Göteborg i helt olika sammanhang (åh sakna)
  • Stockholm för att se Band Of Horses med Malin & Anna
  • Festivaler, Siesta, Hultsfred, Emmaboda
  • Utlandsresor, London i April, Paris i Maj, Berlin i Juli, Kreta i Augusti, 20 minuter i Egypten i December
  • Min fina Morfar gick bort i April : ( saknar dig Jimpa!
  • Vi skaffade vår hund Teo i November
  • Varit på många sjuka, roliga, underbara fester med bra vänner!
  • Största musikaliska upptäckten; Frank Ocean
Detta är väl i stort sätt allt jag kan komma på atm, minnet sviker alltid ; ) dessutom är det sjukt svårt att komma ihåg början av året, så är det alltid! Men jag är nöjd med 2012, myyyycket nöjd måste jag säga. Att få haft chansen att resa så här mycket samtidigt som jag har det stadigt på mitt jobb är fantastiskt! Sen att få ha såna fina vänner omrking mig gör mig tårögd! & sen min älskade familj som alltid ställer upp för mig i torrt & vått. Åhå, även om årets slut är helt värdelöst så håller jag ändå tummarna på ett bättre 2013!!! : ) Blir Los Angeles, Malaga & kanske något mer roligt 2013, men främst av allt, ska jag skaffa mitt eget crib, det är dags för det nu ; ) Wööööö. Tack & bock för detta året 2012! puss

Kommentera här: