Now it's time to release

Nu ska jag göra ett sånt här "från hjärtat" inlägg. lite emo ni vet.
saknad.
fan det börjar bli vinter även hos oss i småland nu & ja, deppigheten kommer krypandes även om man göra allt för att trycka bort dom! går inte. går aldrig. jag blir som pms, lite grinig, dåligt humör, fruktansvärd hud osv. ni vet drillen. ska ju inte fläka ut mig totalt, men, det jag gått & haft tankarna på är saknad.
känns som om jag sitter helt ensam även om jag inte gör det, alltså detta med att alltid sakna någon (då menar jag självklart ingen partner eller så) att alla är som ballonger i luften & jag står & drar ett snöre för att försöka få ner dom till mig på jorden, ah så ungefär.
 
jag saknar förtillfället:
min morfar - som gick bort i April i år. it's killing me han var så fin
min bror - som bor i göteborg (men är hemma i helgen♥) behöver han somfan ibland
min kusin - som också bor i Göteborg, brukar va så van att snacka & festa med honom
tim - min bästa killkompis som bor i Stockholm & that's killing me totally, han får gärna flytta hem igen!!!
anna p - åh jag önskar jag hade henne nu, kunde prata om ALLT med henne, men hon drog till Lund
min barndomskompis - shit, hon skrev till mig på födelsedagen & shit vad jag saknar henne, hon är i Kanada atm!
förr i tiden - när allting var samlat & man hade större problem än va det var
& så alla ni kompisar som flyttar hela tiden!!!! (sluta med det) lisa & julia drar till norge typ imorgon, anki & anna drar till göteborg om mindre än ett år (WTF CRY), anna drog till lund så tappade 2år bara där liksom. Sen madde som jag hade 2sek ifrån mig bara hopplade in i Kalmar & bosatte sig : (
 
ni hör ju bara? jag är i en svacka, men alltså sen tänkter jag såhär? hörni?
vi har hund, han gör mig lycklig, jag ska till egypten med mina bästa vänner om mindre än en månad, jag planerar ännu en solresa i Juli 2013 med en fiiiiiiiin vän : ) jag har en underbar familj & annars flyter livet på bra! fick julbonusbesked idag också så jag klagar inte på den fronten heller!
men nu fick jag dela med mig av detta i alla fall, hoppas ni orkade läsa! för detta är JAG.

Kommentera här: