Nyårslista för 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag flyttade hemifrån!

Hur har ditt 2013 varit?

Verkligen fantastiskt! Jag har äntligen hittat mig själv & den jag vill vara. Har aldrig varit så tight med min familj som detta år!  

Blev du kär i år?

Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

21 januari, dagen jag flyttade in i min lägenhet & så 7 maj, då jag opererade min andra hand. 

Vad är din största framgång 2013?

Oj vad svårt! framgång & framgång, jag har hittat mig själv & det är väl det viktigaste, jag vet hur dan jag vill vara. 

Bästa köpet?

Min säng!!! helt klart, även min soffa! Haha eller allt till lägenheten typ ; )

Vad spenderade du mest pengar på?

Lägenheten, helt klart! Även på nyårsresan till Gran Canaria (där jag är nu).

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, jobbytet, lägenheten, min familj & mig själv! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oj vad svårt! Jay Z ft. Justin Timberlake - Holy Grail, Justin Timberlake - Mirrors, Miley Cyrus - Wrecking Ball, Major Lazer - Bubble Butt & Basshunter - Utan Stjärnorna (haha)

Vem har du umgåtts med mest?

Okianna & min familj.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Naae.

Vart reste du under 2013?

Oslo i början av året & nu Gran Canaria nu. Blev ju såklart några vändor till Göteborg också, + Malmö.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Nej jag tror faktiskt inte det! Eller typ resa mer, vill se mer av världen! 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade storkalas i min lägenhet för släkten, var helt underbart! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Nja jag vet inte, jag är tacksam för det jag har så det är svårt att säga. Men som sagt resor ligger högt upp men eftersom jag har lagt ner all tid (&pengar) på lägenheten så fick det vänta! Men nä, ingenting kunde varit bättre.

Vem saknade du?

Alla mina kompisar som man träffar allt för sällan, Diana, Madde, Okianna & AnnaP till ex. Även Tim.

De bästa nya människorna du träffade?

Har ju inte träffat sådär allt för många nya, det är mest på jobbet då eftersom jag bytte, så Nette & Weronica isåfall : )

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Let's kick it! 

 

Hej! Slängde in denna i Sverige, just nu ligger jag säkert med en drink (eller annan dryck) i handen i solen (eller skuggan) på en strand (eller vid poolen) nere på Gran Canaria heheh! Ikväll väntas nyårsmiddag (tror jag) & festande! Hoppas det är bra i Sverige, saknar troligen er! Men ja....

GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA VÄNNER & FAMILJEN!!!!! 
ps. hoppas teo inte är allt för rädd mamma : ) ds. 

puss

Kommentera här: