Nytt att ställa i badrumsskåpet, lets do this

Apoteket, enda stället jag inte känner att mina pengar blåser iväg! Haha. Nej men på senaste tiden har jag börjat ta hand om min hy lite bättre, för under alla mina år har jag haft problem med min hy såson finnar överallt, blemmor, porer osv! Det vanligaste problemen. Men saken är det att jag har aldrig gjort något åt det, eller vissa krämer osv har jag testat men när ingenting gav resultat slutade jag helt! Ja vissa gången inbillade jag mig t.o.m att sova med smink var bra för min hy... så dum! Nej. Så på sistone har jag använt en acne kräm + rengöring! Skillnad kan jag inte märka än, vissa dagar är bättre än andra! Men det känns ändå på ett sätt typ "tryggt" att lägga på något innan man somnar! Om ni förstår. Så även om jag är nöjd med de produkter jag har så ville jag ändå testa denna Visibly Clear, då denna ska hjälpa mot oren hy & de "svarta prickarna". Ska bli intressant, nu ska jag fan göra detta!! : D haha. Ne men är sååå himla trött på att kleta på massa smink & lägga tid på det! Dessutom, hellre lägga pengarna på ansiktsprodukter än på sminkprodukter? right? 
 
Fluxen ska också hjälpa mig mot min tandsten som jag alltid får rensa i hela munnen varje gång jag är hos tandläkaren! Tandläkaren har även varit sur på mig då jag alltid säger att jag glömt köpa eller att jag aldrig hinner till apoteket ; ) u know! Saken ur världen, hoppas den hjälper! 
 

Kommentera här: