lugnet före stormen eller?

igår va jag hos sjukgymnasten för att höra om min hand. fick ingen hjälp alls förutom en handske jag ska ha för svullnaden, ringde vårdcentralen direkt om mitt ärende men de hade inga tider, så ringde akuttiden imorse vid 8, fortfarande ingen tid. Ska försöka på måndag igen men det kommer iallafall lösa sig sa hon : ) skönt det! så det blir inget jobb för mig på måndag tror jag inte, eller så blir det halvtid. beror på om jag får träffa en läkare eller ej.

efter att jag ringt & somnat om imorse så cyklade jag bort till tandläkaren, hade rutinkoll. Min ena visdomstand var lite knepig.. men fick en specialborste till det & ny tid för check! kändes bra ändå. jäkla visdomständer. kommer nog bli av med alla skulle jag tro! de sitter för långt in mot kinderna. 

annars har jag bara chillat & lagat mat här hemma, ska snart ta tag i tvätten! men inte riktigt än ; ) ringde min chef också för att berätta om läget osv. pratade med pappa också, blir en tripp till alvesta ikväll tror jag. ska vila lite i soffan till serier först, har en isittande huvudvärk : / tror det beror på alla samtal & stress hit & dit.

Kommentera här: