Alla födelsedagspresenter från släkt & vänner

Fick en LED-snöstjärna som ser ut att vara isig! ALLTSÅ den är sååå fin, hängde upp igår & lyset är så himla mysigt : ) Fick denna av min moster/gudmor & gudfar! 
ÅHÅÅÅÅ önskade mig ett litet rött läppstift så jag ska ha hela denna samlingen! Så farmor & farfar uppfyllde den önskan : D hihihi nöjd
Alltså MALIN min hjärtevän!!!! Började på riktigt skaka när jag öppnade & fick se pussmunnen! I en färg jag älskar & inte har! Den var även det sista exet i butik & det är en utgående artikel! : D älskar malin!!!
Fick även denna blingiga vintratt ; ) hon köpte den efter personalresan då jag dog av vinet haha! gulle
Fick ny glögg - apelsin & choklad smak tillsammans med 6 st glöggmuggar med tillhörande sked av min faster m. familj : D supergulligt! Fick även saffransskorpor mmmh!
Min kusin Carin överraskade med biobiljetter : D perfekt!!!!
Min moster Åsa gav mig denna urgulliga tomte samt 3 st skopor att ha till mitt mjöl, socker & havregryn :D sjuuuuukt fina!
Min sista moster Gunita gav mig denna superfina julängel : D åh älskar den! Den är så himla fin! 
Weronica på jobbet gav en ugnsform i svart : D älskar dessa, är så himla praktiska då man kan ha allt möjligt i dom & det är snygg design! Ska införskaffa fler! 
& tillsist så fick jag även en chokladkaka av Okianna för hon saknade det i Norge ; )
 
Min födelsedag var verkligen en av de bättre! Jag fick allting som jag önskade mig & är så himla lycklig över att vara omringad av personer som är helt fantastiska! : D min famil, släkt & vännerna är de bästa någonsin! Kunde inte haft det bättre! TACK allihopa! <3

Kommentera här: