Har fått upp mina julstjärnor & stakar

Titta så mysigt & fint det blev! Fick upp dom igår när jag ändå skulle testa sätta upp den nya jag fick i julklapp. Iallafall så är alla dessa från Ullared! Favoriten är den sista, såååå stor & perfekt till mitt fönster! : )
Annars i veckan då? Ja förlåt för att jag lyser med frånvaro men fyllde ju år i tisdags! Bästa dagen! 
Måndagen var chill & igår med, tog vaccinationsspruta på jobbet & var även på en annan avdelning hela dagen med Nette : ) Idag har jag chillat, städat lite här hemma samt plockat iordning allting & diskat! hua.
Åker nämligen till Göteborg imorgon efter jobbet direkt! : ) yaaay! Jobbar halvdag till 9.45 så då hämtar pappa upp mig : ) ska bara vara där mellan fre-lör men gör absolut ingenting, bara jag får träffa min fina bror : D saknar honom! 
Hur är det med mig då? Jo jag är glad & livet rullar på, lite krasslig bara då en visdomstand spökar som fan med mig! har sån tandvärk & igår när jag lyfte plåtar så sträckte jag mig i ryggen så har typ sett ut som en gumma idag! haha men överlever, är glad ändå! 
Nehe ska göra lite käk & sen slockna! Puss på er

Kommentera här: