Att skapa sin egna konst är fantastiskt

Denna vägg i sovrummet har varit tom väldigt länge! Vill inte hänga upp för mycket på väggarna då det är heltnytapetserat så fick lite idéer...
Fick hem mina väggdekorer som jag beställde & fick reda på att det inte kan fästas på tapet... crap tänkte jag hundra gånger om då citaten var så perfekta att jag inte kunde låta det rinna ut i sanden, men efter typ en minut slog det mig! Masonitskiva!!! jag gör en "extra vägg"
Sagt & gjort! Körde ner till byggvaruhuset & fick en vit masonitskiva tillsågad! Klistrade på, väntade spänt & blev helt överlycklig över resultatet, älskar min nya tavla.. kommer komma till ännu ett citat tror jag, när jag hittar det rätta. Tyckte dessa med Shakespear & Bon Jovi var sååå fina! 
Hämtade även min gamla hylla & ställde den där istället för på golvet lutad : ) det är enorm 160cm x 90cm
Så gott som gott så gjorde jag denna tavla helt själv med hjälp av min hjärna & min underbara mamma! : ) allt som allt kostade detta 250:-, billigt & bra för att skapa egen konst! SÅ nöjd

Kommentera här: