Göteborg förra helgen var fantastiskt

 
Okej! har inte berättat om förra helgen när jag var i Göteborg hos min bror & hans sambo : )
Fredagen körde vi upp & var uppe ganska sent, så kollade på film med bror & lisa (DonJon-skitdålig) & sen somnade.
Lördagen så hade vi alla sovit dåligt för att Teo hade vandrat runt i lägenheten hela natten haha stackaren visste inte vart han skulle sova! Sedan så hämtade mamma & pappa upp oss & så åkte vi till Nordstan för shopping! Eller mamma jag & lisa shoppade : ) hittade endel faktiskt! 
Sedan så åt vi på Spice, sjuuukt god pad thai ; ) fast det blåste rätt mycket... sen åkte vi till hotellet & chillade & så lämnade vi Teo där & åkte spårvagnen till Liseberg : ) gick runt där, kollade på The Fooo som spelade, kikade på Helix & andra karuseller & så tog vi en öl på spökbaren : ) supermysigt! Därefter gick vi bort till Lasse på heden & käkade korv med mos mmmmh : D gott! & så efter det så gick vi hela vägen, i spöregn, tillbaka till hotellet! & så körde pappa hem oss till lägenheten & vi somnade alla som stockar haha!
på söndagen åkte vi runt 2 tiden & käkade i värnamo, inte mer än så! var helt off när jag kom hem, packade upp, handlade, lagade mat, städade & somnade! tur det var kvällsvecka på G! ; )
 

haha alltså såååå fula! hittade denna skylt i soptunnan på toaletten på liseberg ; ) let's say vi var där för the fooo & att vi gjort skylten själva & att jag blundar för att jag lipat hela kvällen, ok bra! : D

Kommentera här: