Haha de enda bilderna från juldagen


Haha ja detta var det enda jag kunde åstadkomma i bildväg på juldagen!
Började kvällen hemma hos mig med Julie & Oki, snackade, shottade, dansade runt granen till Drake & drack lite mer. Sedan runt halv 12 så gick vi till Amigo - Bodegan ; ) Var så sjukt mycket folk när vi kom? Trodde man ändå inte, fast slapp kö + att de inte tog betalt för jackan, SCORE!
Hälsade på folk, snackade runt, drack öl, dansade på det alkoholfyllda dansgolvet, träffade & hängde med random människor & när det helt plötsligt stängde hade jag ingen lust alls att lägga mig! 
Gick med alla till ettans & försökte köpa mat men insåg att jag bara ställde mig i kön & sedan gick igen. Hittade öl när jag skulle kissa, SCORE2. Istället så vandrade vi i typ -15 grader hem till Kritan för lite efterfest! Henke & jag drack våra öl & sedan pimplade vi vitt vin med 7up i haha ush! När alla började försvinna så fortsatte jag & Carlen hem till Calle som bodde alldeles för långt bort i kylan... Satte mig i stort sätt i Calles soffa & halvsomnade, när de erbjöd öl så drog jag hem istället.. haha så ovärt! trodde inte jag var så trött, men fick vandra hem i kylan igen buuu! Var i säng kl.6 helt död. Skulle dessutom på kalas vid 2... jobbigt!
MEN, jag hade jävligt kul & det är det som räknas : D

Kommentera här: