Bråvalla var både bra & dåligt

 
Alltså Bråvalla var så himla bra! 
Åkte direkt efter jobbet på torsdagen & så var vi framme runt 6 tiden på festivalen, sjuuuukt lustig parkering & knäppt med armbanden. Ingen av oss fattade att man var tvungen att betala med sina band... stört irriterande : ( men löste sig iallafall även om den "lösningen" sög! Vi såg som sagt allt som allt 7 st olika band vilket var en hel del för att vara där så få timmar som vi var! 
Självklart tyckte jag Lana var bäst, men det var därför jag var där också : D dock var hon inte alls lika snygg i verkligheten som jag trodde... & hon klädde sig som en tant verkligen! Men hon lät exakt likadant som hon gör på skiva vilket är ett mega plus! : ) Sedan var det även jävligt häftigt att se Iron Maiden, det var en jäkla show de bjöd på! Belle & Sebastian var sådär mysiga som jag trodde : ) åhåh det var så fint! 
Maten fick bli langos & thai, dock var jag inte speciellt imponerad av nått av det : ( sura pengar dessutom att lägga. 75:- för lite deg liksom... samt 80:- för några nudlar... aaae det sög! köpte även en alkoholfri öl som kostade 60:-(!!!) redan rånet... ae fyfan man behövde vara stenrik för att överleva där minsann..
Men efter lite kollande på M.I.A så var vi tvugna att bege oss hemåt eftersom vi hade tidspress. Dock hittade vi inte bilen fick leta som stollar på åkern : ( men tillslut så.. dock var det världens längsta kö för att komma ut men vi fuskade lite & körde förbi halva typ, som tur väl var så släppte en snäll person in oss : ) det är man evigt tacksam för då vi trots allt stod i 40min ändå.. hua! 
Sedan körde jag i typ 2h & Anna sista timmen! Var på jobbet ca.05.10 eftersom Malin skulle börja jobba igen hehe & jag & Anna skulle åka hem med mamma som slutade jobba! Somnade inte fören 7 tiden sen & var heeeelt jäkla död efter att ha varit uppe i 27h!
Men det var det värt! Så sjuuuukt bra ändå trots allting : )

Kommentera här: