IT'S MY BIRTHDAY!!!!

 
JAPP! idag var dagen D!!!! 
Födelsedagen. 
vid 02.35 för 23 år sedan så föddes jag. hehe.
 
Började dagen med denna låt, gratulationer & massvis med sånger på jobbet, tårta & lussebullar!
Fortsätte med banken & ta ut pengar & sedan så stod mamma & Teo i lägenheten : )
Fick alltså på riktigt alldeles för mycket presenter av mina föräldrar... alltså på riktigt, dom är inte sanna : ) är sååå himla glad & tacksam! It's waaay to much!
Min släkt droppade in lite då & då & jag bjöd på våfflor som bästa mamma fixade <3
Fick även här aaaaalldeles för många presenter & heeeelt fantastiska presenter! : D är otroligt tacksam!
Är på riktigt mållös, har inte mycket mer att säga än TACK!!!!
 
Ska fota nån dag, men sätter mig på tåget mot Köpenhamn imorgon med kompisarna! : )
Sååå mysigt! 

Kommentera här: