Min lilla mini shopping i New York

 
Det blev inte så jätte mycket shopping i NY, tyvärr! Vi prioterade inte det så mycket + att det var ganska svårt att hitta butiker (som inte var svindyra) så det var lite trist. Men lite hittade jag iallafall & jag är vääääldigt nöjd över alla mina inköp, dock vill ja egentligen ha dubbelt så mycket mer av varje sak, minst ; )
Men här kommer det jag hittade iallafall, har inte superkoll på priser men ska försöka komma ihåg!
Var även en del taxes som tillkom i kassan som inte stod på prislappen & det sög några gånger...
 
 
hade lite småmynt som jag ville bli av med, så köpte dessa söta (& otroligt sköna) strumpor på Forever 21.
ca. 13:-
 
 
MAC lipstick i färgen Brave med finish satin hittade jag inne på Century21's MAC store. Har sett att den varit slutsåld ett tag på Kicks så passade på! 
ca. 170:-
 
 
Dessa fantastiska skor hittade jag också på Century21, som för övrigt är ett märkesvaruhus, & jäklar, de är i scuba material & känns som strumpor!! sååå coola också, skitnöjd!
ca. 350:- skulle kostat ca.600:-
 
 
Fann även dessa på samma ställe, SÅ magiska. skitsnygga & stilrena + sköna! DKNY, Donna Karen New York.
Hittade dom av en slump innan jag skulle gå, tack för det!
ca. 350:- skulle kostat 850:-
 
 
Sista dagen ville jag unna mig något! Jag hade tappat mitt ena örhänge på resan dit (rip) & kände att jag ville ha nya helt enkelt. Så blev dessa fantastiska från MARC by Marc Jacobs i vitt & silver : D ÅH älskar dom! åhå.
ca. 460:- 
 
 
På Victoria's secret var vi inne 2 gånger! första gången hittade jag trosan längst ner, köpte 2 till mamma också. Det var 3 för 33 alltså ca. 290:- för de var lite "finare" & satinmaterial typ. Föll direkt för dessa iallafall. 
Blev även toppen som är på bilden nedanför! DOCK är den liiite liten i kupan men det gör inget. Den kostade ca. 173:- 
De andra trosorna med VS kanten är mina absoluta faaaavoriter, åh älskar dom! så jäkla illa att jag inte köpte fler : ( var 5 för 27 alltså ca. 240:- åååh! gav mamma 2 st & behöll 3 men kunde haft typ 20 till. Bästa trosorna, är i bomull & hipster modell på de!
Dom köpte jag självklart sista dagen (annars hade jag köpt fler) så visste inte riktigt vad jag skulle tycka, köpte även den sista toppen som går upp lite den sista dagen & den kostade också ca. 173:-
 
 
Men måste ändå säga att jag gillar trosorna mer ; ) annars har VS bra grejer, bh:arna är alldeles för mycket för min smak, de flesta ser tyvärr ut som dom på H&M, det är lite synd + att de har waaaay to much push alltså. sinnes.
 
Men detta var faktiskt allt, tro det eller ej, men dollarn var hög & vi hittade som sagt bara de dyra butikerna. Sedan så hade vi inte tiden till att leta då vi gärna ville se saker osv!
hur som hur, SÅ NÖJD!

Kommentera här: