mellandagarna

okej så juldagen, den 25e så chillade jag mest hemma sen runt 6 tror jag så drog vi till mia för att förfesta. sa bara whops sen var klockan 10 & vi skulle med tåget. 
dock kom vi knappt på tåget då mia hade köpt biljetter men hennes mobil dog... men vi hann tillslut! var väl en ganska högljudd resa hehe, sedan tog vi taxi till söderport där popidyll hade sitt. & ah kände som vi kom & gick i stort sätt. har inte en aning, satt mest & drack vin + snackade med jeppe. åkte hem & somnade gött
annandagen den 26e kl 4 så var det middag hos farmor med släkten. kalkonmiddag. såå gott. var dock supertrött men rastlös, bytte lite fler julklappar osv! göttigt
& runt 8 kom tjejerna & hämtade mig så åkte vi ut till julia för att mysa med film & snack! 
den 27e var det dags för middag nr.3 med släkten, dock var detta kusinmiddag hos mormor!
fick himla god älgstek m tillbehör! älskar mormors mat + att hennes risalamalta (?) is to die for!!!! skojar inte. var tvungen att fuska lite...
& efter middagen så drog jag till anna för att då körde vi tjejer in till kalmar för att kolla på bio! det var Joy vi såg & AE vet inte om jag inte gillade den för att jag var trött eller vad det var... kunde knappt sitta still, den var lång & dryg typ : ( tråkigt!
den 28e vilade jag i stort sätt hela dagen! minns ingenting vad jag gjorde haha! eller jo jag var ute & gick med madde + mina föräldrar lite. dock sjukt kallt : (
men, den 29e så åkte mamma & jag in till kalmar för att gå i stan! så himla mysigt, bjöd henne på lunch på 4 kök. tog en black and white, perfekt! såå gott. fixade ju även mina naglar så vi gjorde en heldag utav det hela!
& igår, den 30e var jag hundvakt åt lille Teo som verkar fått en liten förkyldning stackarn.. vi chillade mest, körde hem han till familjen + att mamma hjälpte mig sy upp den nya klänningen! annars målade jag mest, saknat att måla i min bok tråkigt bara att det ska ta såååå lång tid eftersom det är ganska precisa mönster...

Kommentera här: