Känslan när man får hem goodies för bra pris

KICKS är bästa skönhetsbutiken enligt mig & har stort urval samt bra frakttid! Är gold member så får massa erbjudande också som inte är fy skam, så i fredags beställde jag hem detta paket! Blev mest lite påfyllningar då det var bra priser.
1. LUMENE toner, köpte sån senast & gillar! gjort sååå mycket bra mot min hy, har faktiskt kunnat slopa 2 st krämer under rengöringsrutinen pga den! : D 99:-
2. LUMENE foundation, köpte även denna senast i stan & gillar också!! lumene you rock! täcker riktigt bra & flyter på fint. Var 20% på alla Lumene foundations så tänkte passa på eftersom jag gillade den. 119:-
3. PROFFS torrshampoo, tycker denna är helt okej till priset & lovar det den ska. Men köpte som sagt bara påfyllning. 55:-
4. KICKS blur primer, har haft denna innan & gillat, men testade deras mattifying(?) primer som håller på att ta slut ; ) var nån prissänkning på denna, tror det var 20%. 119:-
En ny ögonbrynspensel, fast lash & brow tool så tänker jag använda den till bara brynen! Har en annan gammal från KICKS sen innan men nu ville jag byta ut & testa nått annat. Var 20 % på denna också. 63:-
FINALLY! har suktat sååå länge efter ANASTASIA BEVERLY HILLS dipbrow pomade. Men har aldrig hittat min färg i butik, alltid varit slutsåld. Men nu när de hade 20 % på denna i webshopen så kunde jag inte låta bli, tänkte det får gå som det går. Körde på soft brown & ska testa snart! Såå fin förpackning iallafall. 196:-
 
Hade även en 20% rabatt kupong på en vara också & det blev på denna så kostade egentligen bara 157:-
SÅ värt men detta stora paket iallafall! 

Kommentera här: