de få inköpen från emporia

 
var inne på lyko för att få lite hjälp! älskar att de har en butik!!! mitt hår blir fett direkt.. det suger så hårt. helst vill jag tvätta det varje dag för det tag mindre än 24h innan det blir fett : ( egentligen bör man ju tvätta ca var tredje dag & helst inte använda torrshampo. så detta ska reparera min hårbotten men inte torka ut mina längder!!! sååå spänd. 289:- gick detta på tror jag men det ska vara väldigt drygt då jag bara behöver använda en liten mängd
 
 
dreamy. var inne på sephora som sög. så smet in på kicks & hittade äntligen velvet teddy från mac. det är SÅ himla fint. såååå perfekt färg. 195:- i vanlig ordning
 
 
eftersom jag blivit sjuk efter festivalen så fick jag inhandla näsdukar då jag gick runt med toarulle i handväskan...
blev även nytt batteri till min brandvarnare... lol. 15:- för näsisarna & 29:- för batteriet
 
 
wheeeey titta sån fin adidas tisha!!!!! dog lite när jag såg den. dock lite lustigt material då det inte är någon stretch... kan bli lite obekvämt men ska nog gå ändå! vill typ bo i denna : D hihi. 379:- för denna, lite dyrt men förhoppningsvis värt i slutändan : )
 

Kommentera här: