going red-head'ed

 
åh japp! idag var dagen här, jag gick till frisören... har inte varit på salong på ca. 4 år! 
har bara haft otur typ. men nu tänkte jag ge det en chans igen. nu hade jag samlat mod ; )
nä men ville ljusa upp min ombre, hade nästan klippt av allt det blonda. DOCK har jag ju ganska långt hår & jag har bara slängt i färg i utväxten vilket hade resulterat i mörka mörka partier där det var fullt med färg.
men alexandra la i 2 st blekningar & då blev det detta röda istället, vilket är riktigt bra! trodde inte ens att något skulle fästa, så jag är skitnöjd! även om det är rött så är det coolare faktiskt ; ) 
la även i en varm brun i utväxten! älskar den färgen!!! mamma gillade också för nu ser jag tydligen inte utländsk ut längre ; ) hehe. kolla också vilket fint flow hon fick till mellan alla färgerna! åh jag är så nöjd!
känner mig dock lite som geri i spice girls ; ) haha! men kommer gå tillbaka i sommar & försöka igen tror jag! eller vem vet jag kanske fastnar helt & hållet för detta ; ) hehe nä men det blonda kommer ju sakta med säkert klippas bort & då måste det ju finnas nytt! 

Kommentera här: