mina födelsedagspresenter 2016

från mina föräldrar, finaste diamantringen i rött guld! älskar den.
fick även mammas konfirmationsring! så sjukt fin.
fick även en tshirt på mig själv haha! så sjukt. lite småläskigt att ha en seriös selfie på sig själv på sig haha! 
fick även en pläd, glömde fota så får försöka fixa det
av min bror fick jag thomas sabo armband! det finaste jag sett. helt kär i det
farmor gav mig dessa guldörhängen! sååå enkla & fina, passar till allting! : )
av världens bästa tjejer, madde & diana fick jag denna bok om mig & oss! alltså hur fina är inte dom??? blev så sjukt glad : D fina ni vad jag tycker om er.
blev även en flaska prosecco av gynning ; )
& ett kort jag trodde skulle va asgulligt... 
av finaste anna p fick jag prosecco & mitt favoritljus från woodwick : D helt sjukt! 
jocke gav mig hemmagjort rödvin, rosévin & julglögg! : D så snällt! 
lilla nova, dianas äldsta gav mig gulligaste ludd-kaktusen : D
faster + familj gav mig denna ljusstake : D älskar den! så sinnessjukt snygg
faster hade även gjort en gynningbox helt själv & olivia hade pärlat fuck cancer armbandet i förmån för bröstcaner. fick även en liten hyacint : D 
av martin fick jag denna skål från nybro glasbruk!! sjukt fin & praktisk. perfekt att ha till vadsomhelst typ! & sjukt fin
fick även dessa jäkla silverglitterkottar... har glitter i halva lägenheten
joppe gav mig denna typ av skumpa med passionfruktssmak! ska bli jäkligt intressant att prova, vi gjorde ju godaste drinken i somras med passionfruktsjuice : ) 
fina malin kom med gynnings prosecco & även hennes nyckelring : D BLEV SÅ GLAD, fan har letat efter en passande nyckelring i ett halvår typ.. perfekt!
mina kompisar verkar fatta att jag gillar gynning va? ; ) mina fantastiska vänner mia julia & anna gav mig en handduk!!!! HUR SJUKT?? så jävla fina. så jävla fin. blev även en prosecco där ; ) perfekt! 
fick även sååå fint kort som julia gjort! fattade dock ingenting med citaten haha
av mammas sida, mina mostrar mormor & gammelmormor så fick jag 6 st champagneglas från orrefors!!!! FINASTE glasen jag sett. helt perfekta. blev så himla chockad! min ena moster som även är min gudmor (+ min gudfar då) gav mig även champagnen! : D
inte nog med det så gav dom mig även dessa julkulor från Elsa Beskow, hur fina?? så glad
gulligaste Ann-Louise gav mig dessa snittblommor på jobbet : D såå fina, dock inte så långvariga haha men blev så himla glad där halv 6 på morgonen! 
& av Nathalie & Marcus fick jag presentkort på rygg & nackmassage! huuuur fantastiskt? fan blev så paff! precis vad jag kommer behöva sen framöver ; ) såå gulliga
blev även lite kort! alltså är sååå himla tacksam & glad över vilka underbara människor jag har runt mig. herregud. det är så himla fint att veta! hade så fin födelsedagshelg & perfekta firandet av min 25-årsdag. 
så tusen tack allihopa ännu en gång! : D väldigt nöjd tjej!! 

Kommentarer:

1 Sarah - chic W:

Jättefina ringar :) Den smala hade jag själv velat ha ^^

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fin ring

Kommentera här: