en så kallad, semesterfest

en fest som heter duga. det bjöds det på i fredags.
jag & Dan hade planerat en liten semesterfest i fredags för att fira att vi gick på semester. det ÖSREGNA verkligen. så in i. förfestade hos Dan först med danne joppe martin camilla & martin. när vi insåg att regnet verkligen inte avtog så fick vi gå in på plan b. 
plan b visade sig vara hemma hos mig... haha japp. 20 pers i min lägenhet. kortspel osv. när vädret blev bättre, vilket det självklart blev, så spelade vi flankyball ute på min framsida. väldigt mysigt & trevligt ändå. bra stämning. 
folk från jobbet började droppa av framåt kvällen (hade ändå druckit sen 2). då kom ett annat gäng hit & fortsatte festen. där borde jag kanske egentligen sagt nej för lägenheten såg redan för jävlig ut. hade inte speciellt kul & slängde ut dom runt 2. då hjälpte martin mig att plocka undan lite innan hans skjuts kom. tur de.
morgondagen dock, fy-fan. 40 glas att diska, 8 kassar att panta, dammsuga en halv gräsmatta inomhus typ & moppa golvet, tacka gud för mammor ; )

men jag hoppas iallafall att dom från jobbet hade roligt! det var huvuvsaken & det verkade dom haft ; )

 

Kommentera här: