strandhäng på öland

okej så vi är inne på semesterdag nummer 3. 
gårdagen bjöd på sovmorgon, löptur, kaffe & häng på Rassle & sen vätskebrist, powernap & syjunta.

idag däremot, efter några timmars sömn pga. fulla pojkar som ska ringa så hämtade Mia upp mig vid 8.
Hämtade Joppe hos Danne & lämnade av han i Kalmar, köpte picknick & drog över till Öland.
Stannade vid Köpingsvik & satte oss på stranden. Tog ett iskallt dopp i havet & sen solning.
Eller Mia solade, jag pratade med henne, drack vatten, kollade runt & var allmänt rastlös. Men det gick, jag överlevde. Dock kom det rätt mycket moln... drog oss därifrån efter halv 3 nångång. ILLRÖD. heeela framsidan är som en kräfta. kaos.
körde till stensö & åt klart vår picknick som vi inte orkade & snackade lite. drog till rusta & netonnet & sen hem.

körde facetime med mamma & pappa, totalt illröd & helt kaos verkligen. ser inte klok ut, brännan är inte ens snygg. gick ner & bokade tvättid för nästa vecka (så man är fresh till festivalen) & sedan gick jag ut & mötte Henke för en liten kvällspromenad! supermys men guud vad kroppen hettade.
hem & dusch, kan varit det värsta av det värsta. frös som en gris men kunde inte ha varmvatten för jag kokade... haha såna problem egentligen? kan inte annat än skratta åt det (& smörja med aloe vera såklart)

allt som allt, kanonmysig dag med mia : ) himla trevligt! & semestern so far, jag är mer än nöjd! så skönt att ha softa grejer planerade så man bara kan chilla runt!

 

Kommentera här: