the last couples of days

lite om vad som hänt denna vecka. inte så händelserik men ändå lite grann.

i måndags var det kaos, tog en powernap för att jag hade tråkigt. vaknade 3h senare av att klockan var 9 & jag hade inga matlådor. suck på mig.

i tisdags tränade jag direkt efter jobbet, skönt som attan. därefter hem & duscha & hämta henke, köpte blommor & drog till mormor. fick 3-rätters & snackade, himla gott & mysigt : ) 

 
i onsdags var det den årliga grillningen på jobbet som jörg aka kajan fixar! gott men alldeles för mycket, man ska inte klaga men han överavancerar lite nu faktiskt! blev mjukglass med såser till efterrätt i regnet.
på kvällen drog jag på ME-party hos åsa, mysigt tillsammans med mostrarna & kusin. blev ett klövershampo i hopp om att bli av med mitt feta hår!
 
 
i torsdags var jag hundvakt. chillade med teo. var ute med madde & gick, hundarna fick busa & sen hem & lämna hunden efter några timmar. mysig dag & äntligen sol igen efter värsta regnperioden
 

Kommentera här: