NYX & mat

 
ALLTSÅ ÄNTLIGEN!!!!
kicks har fått in nyx så kunde inte hålla mig längre, blev ett contourkit eftersom det jag använder från too faced är lite för knepigt, eller alltså använder bara 1 färg för de andra passar inte... så detta kit med 8 färger för ynka 249:- eller vad det var är ju nice, om det funkar vill säga! älskar bra budget märken.
ska bli superkul att testa nyx då jag inte äger något från det sen innan.
sedan blev det även en primer då jag var i behov av ny, denna ska typ täcka porer, jämna ut samt matta ner glansigt ansikte & mitt face är ganska oljigt.. 
spännande hur som hur
 

& ah dagens lätta mat blev glutenfri fussilli (?), kycklingkebab, broccoli, gurka & vitlöksdipp!
SÅ MUMS.
 
ska snart ge mig iväg på ett träningspass core i simhallen med mamma.
var även hos skräddaren & lämnade in min nya jacka för att lägga upp den, ska ta en fucking vecka att bli klar??? wtf. gick sedan till banken & beställde dollar, supertrevlig dam som hjälpte till. därefter blev det affären & köpa det ovan!

Kommentera här: