min vecka 33

resumé av v.33 mån-fre

måndag: segstartad med att gå upp 04.34. möblerade om hela sovrummet, inte gjorts på 3,5 år. umgicks med madde, promenad snack & mys!

tisdag: sinnessjukt trött. tränade direkt efter jobbet, fy'fan va skönt. drog ut till stugan, bakade äppelpaj på mitt vis, bjöd mamma & farmor /+teo. satt på bryggan & kastade till lugnet. perfekt.

onsdag: värsta dagen när det kom till tröttheten. hade tvättstugan hela dagen. suck. bara tvätt, städ & soffhäng.

torsdag: bättre dag på jobbet. piggare. drog hem till diana & barnen direkt. mysigt. busade & snackade. svängde förbi dollarstore på hemvägen. ganska värdelös. avslutade med en powerwalk på kvällen.

fredag: redan fredag? ungefär så kändes hela dagen. noll känsla för helg. drog & tränade direkt efter jobb & madde mötte upp också. himla trevligt att köra lite övningar med nån annan. kul. hem & diska, städa, dona & bara chilla. noll energi kvar. 

ja ungefär så här såg min vecka ut. den bara swishade förbi. knappt hunnit andas tänka eller sova.
trist när man inte får helgfeeling heller. kan va för att jag redan bestämt mig för att stanna hemma denna helg. hela helgen. 2 vita helger är det sagt. lika bra det. måste hinna ifatt mig själv.

saknar mina tjejer dock!

 

Kommentera här: