shopping i barcelona

 
förutom all sangria som jag köpte så blev det även lite kläder.
 
genomskinlig ryggsäck & randig tshirt - pull&bear
jeansjacka & beige tshirt - mango
svart & grön långärmade - h&m
träningstights - lefties
 
faktiskt sjukt nöjd med allt. förutom att jag råkade klippa den svarta tröjan lite för kort : ( tur den bara kostade 5 euro hehe. en ryggsäck av mindre modell är något jag suktat efter & denna var perfekt + snygg. väldigt praktisk & bekväm. burkar annars ha lite svårt för ryggisar. bör även tilläggas att den beigea (?) tröjan har ett stort tryck på ryggen. något som jag fått lite dille på på sistone. hehe. har fler att visa så kan slänga in den också då!
glad att jag hittade en bättre jeansjacka än den andra som jag köpte på bikbok. tur jag inte tog bort prislappen så jag hinner lämna tillbaka den : ) heja heja

Kommentera här: