Återupplivas långsamt från de döda

hej hörni, det finns inget värre än att åka på en riktig jävla sjuka!
jag börjar bli friskare nu, idag känner jag mig åtminstone pigg & har ork till mer än soffläge.
dock hade jag feber igår så stannade hemma för säkerhets skull idag! bra gjort ändå eftersom mina bihålor ligger under världens äckligaste slemhinna typ! dessutom har jag inte fått tillbaka hörseln heller : (
har iallafall haft kritan här nu ikväll, han är en sjukt bra vän som ska hjälpa mig med mitt sovrum! äntligen alltså. var tvuuuungen att tapetsera det istället för måla..... så han som jobbar med sånt ska fixa detta åt mig i helgen!
tack gode gud, men han kom ganska snabbt fram till att det är åt helvete typ! men det kan inte bli sämre ; ) men alltså den som satt upp tapeterna innan måste varit helt kaos. & att det gick igenom besiktningen är ett under, så jag känner mig ganska säker när jag har kritan! så full rulle i helgen.
anyhow, ligger bara & kollar gossip girl tills mina ögon blöder. ska käka lite chips & dipp nu sen pysa till sängs.
hoppas ni ändå följer mig som innan trots min sjuka, ser att ni slappat efter rätt rejält : (

Kommentera här: