I brist på annat - throwback since 2011

1. Det första du tvättar i duschen? 
Håret

 

2. Gillar du kaffe? 
Ja, men jag dricker inte längre

 

3. Hur mår du just nu? 
Helt okej

 

4. Berätta om din senaste dröm? 
Minns inte, var massa sjuka grejer, ändrade scener hela tiden

 

5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Helt klart, pad thai in my heart

 

6. Vad vill du ha just nu? 
Semester 

 

7. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej

 

8. Använder du smileys?
Helt klart, annars kan man inte förmedla rätt känsla

 

9. Har du träffat någon kändis? 
Hm, kändis... har träffat en rad artister om det räknas?

 

10. Gillar du keso?
Bara med päron & vaniljsmak

 

11. Vilken låt hade du sist i huvud senast? 
Girls med Beatrice Eli

 

12. Hur många länder har du besökt? 
Länder?? oj herregud det orkar inte inte räkna ut

 

13. Är dina föräldrar stränga?
Inte längre, men när man var mindre så ; )

 

14. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Lätt. Hit me!

 

15. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Mina örhängen

 

16. Brukar du hyra film? 
Nej, kan man ens göra det fortfarande?

 

17. Var kommer du vara på Lördag? 
Troligen i min lägenhet eller ute, kanske i Kalmar får se

 

18. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? 
Alltså inte där, men man hörde på nyheterna & allt.

 

19. Vad åt du till lunch?
Frallor med ost, skinka, paprika & gurka

 

20. Har du lockigt hår?
Nej

 

21. När grät du senast? 
Igår när jag kollade på Biggest Looser

 

22. Har du gått in i en vägg någon gång?
Yes

 

23. Favoritårstid?
Vår

 

24. Vem höll du senast i handen? 
Haha HATAR att hålla handen, men var nog faktiskt pappa?

 

25. Sover du med TVn på?
Givet

 

26. Tycker du att du är gammal? 
Ne, fyller ju 24 men har ingen noja. I mina öron låter inte det gammalt

 

30. Är du mörkrädd? 
Nej faktiskt inte

 

31. Gillar du ditt liv just nu?
Ja det är helt okej

 

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
Bara på hotell, aldrig ägt ett badkar

 

33. Har du bra syn? 
Åh gud nej, blind så det sjunger om det

 

34. Var är dina föräldrar just nu? 
Pappa ligger troligen & spyr eller sover & mamma gosar säkert med hunden i soffan eller städar/tvättar

 

35. Vad har du på dig just nu? 
Mjukiskläder

 

36. Vad var det senaste du köpte?
Smink & kebabsallad

 

37. Hatar du mer än 3 personer? 
Hatar bara 1

 

38. Använder du sushipinnar?
Yes, I do.

 

40. Äger du ett vapen? 
Nej

 

41. Gillar du ditt hår?
Ja faktiskt, fast hade önskat att det var tjockare dock : (

 

42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? 
Alltså detta är så svårt, mamma tror jag... men pappa ligger inte långt bakom men tror det är själva grejen att jag kan prata med mamma om mer grejer än pappa & lite tvärt om haha, älskar mina föräldrar!

 

43. Hur ofta använder du MSN?
Haha aldrig.

 

44. Vilken period grät du mest under 2010?
Haha minns inte! jesus det är alldeles för längesen, men troligen under studenten

 

45. Har du duschat idag? 
Nej men ska strax göra det

 

46. Vad är ditt drömjobb?
Har inget, sad but true

 

47. Vad gör du just nu?
Kollar på YouTube 

 

48. Har du facebook? 
Yes

 

49. Vad står det i ditt senaste sms?
"Vad bra. Jobbar till halv fem men kan gå till dig direkt eller? :)"

 

50. Varför gjorde du det här testet? 
Brist på annat

 

 

HAHA u guys, denna lista gjorde jag för 4 år sedan : D haha orkar inte. tänkte det kunde vara en kul update, slänger in mina svar under på samma lista fast från 2011 ; ) vissa svar är detsamma, rätt coolt

 

1. Det första du tvättar i duschen? Brösten eller ryggen.

2. Gillar du kaffe? Ja, men det har börjat avta lite…

3. Hur mår du just nu? Sådär, inte 100%ig i alla fall.

4. Berätta om din senaste dröm? Jag ägde. Hade världens största garderob som jag bodde i typ, allt var så jävla fint, allt hände på galjar på klädställningar & det lyste så fint på dom. Jag var rik & tillsammans med Petter från Paradise Hotel. Rena rama dröm livet nästan.

5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Kanske, jag har ingen direkt favoriträtt men jag hade lätt klarat det, om det hade varit ett vad ; ) det finns ju så mycket annat gott jag går miste om…

6. Vad vill du ha just nu? En semester.

7. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, eller kanske när jag var liten & man räknade lite hur man ville typ, 3, 16, 34, 1, 78 osv.

8. Använder du smileys? Ja, men missbrukar inte det direkt. Hehe fast visst ibland klagar mina sötnosar på att jag använder det för lite & verkar sur. Så tänka sig hur mycket en smily kan förmedla i ett samtal.

9. Har du träffat någon kändis? Kändis & kändis, jag har träffar Jackie Ferm & en rad artister!

10. Gillar du keso? FY.

11. Vilken låt hade du sist i huvud senast? Jag kommer.

12. Hur många länder har du besökt? 4 eller 5 tror jag.

13. Är dina föräldrar stränga? Nejdå, dom är fina. Kan väl ta i nån enstaka gång.

14. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Lätt. Hit me!

15. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina naglar.

16. Brukar du hyra film? Ibland.

17. Var kommer du vara på Lördag? I min säng. Fyfan, allt för att inte sluta som senast haha! Fast okej, lite kan den få vara som förra, rätt mysig!

18. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? Nehedu.

19. Vad åt du till lunch? Risotto med grönsaker & bacon.

20. Har du lockigt hår? Nej.

21. När grät du senast? Idag när jag petade mig i ögat.

22. Har du gått in i en vägg någon gång? Kan ha hänt ja.

23. Favoritårstid? Vår.

24. Vem höll du senast i handen? Hehe : ) hemlis.

25. Sover du med TVn på? Klart.

26. Tycker du att du är gammal? Hehe ne, eller lite kanske. Speciellt när tiden bara rinner iväg framför mina händer, vafan jag har jobbat i snart ett år? Fyller snart 20? Hua.

30. Är du mörkrädd? Beror på situationen.

31. Gillar du ditt liv just nu? Aaa : )

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja, på hotell. Äger inget badkar.

33. Har du bra syn? Inte direkt. Glasögon i mitt hjärta.

34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa är ute & reser någonstans & mamma är nere & lagar mat.

35. Vad har du på dig just nu? Egendesignade tight & Rolling Stones tisha.

36. Vad var det senaste du köpte? Tygmärken, lösögonfransar & present till mor.

37. Hatar du mer än 3 personer? Nej, 1 eller 2 tror jag. Definitivt 1.

38. Använder du sushipinnar? Yes, I do.

40. Äger du ett vapen? Haha nej?

41. Gillar du ditt hår? Nehedu. 

42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma tror jag, men pappa är awesome han med!

43. Hur ofta använder du MSN? Haha aldrig.

44. Vilken period grät du mest under 2010? Grät nog inte allt för mycket faktiskt : ) 

45. Har du duschat idag? Nyduschad serru!

46. Vad är ditt drömjobb? Usch tricky question. Hade jag vetat så hade jag siktat på det just nu tror jag!

47. Vad gör du just nu? Smygkollar på TV, skapar kläder & väntar på semla.

48. Har du facebook? Klart jag har!

49. Vad står det i ditt senaste sms? Nu ska vi se… ”Jaså oj det var tidigt? : ) ja säg nu vad det är haha”

50. Varför gjorde du det här testet? So you guys get to know me better!

 

 

Kommentera här: