Göteborg

förra helgen, lördag-söndag så körde vi en roadtrip till göteborg. jag mia & julia körde tidigt på lördagen, gick bra tills vi kom in i götet, jag har aldrig kört där + hatar stadstrafik & eftersom det var min bil så fick jag ta de! hämtade anna på stationen efter många om & men. sen körde vi fel ca 10 gånger till innan vi äntligen kom fram till boendet. hade bokat via airbnb. KAOS. sämsta äckligaste jävla lägenheten nånsin. USH. ALDRIG MER. vidrigt.
drog ner till järntorget, bodde i masthugget så var gött promenadavstånd. kollade lite butiker & vandrade hela vägen in till stan! satte oss på nån restaurang vid saluhallen & åt pasta med oxfilé i kantarellsås & så rödvin till det. gott. spårvagnen hem & fixa oss lite. i äckellägenheten!! 
drog ganska fort ut på andra lång, 9ans ölhall. mysiga snack & så kom martin & adam förbi! drog vidare med martin & hans polare till teaterbaren, sååå mysigt ställe. hur trevligt som helst. drack vin & snackade. sen fortsatte vi vidare till folk. men där var det ganska lamt, tråkig musik, klibbigt & så var jag ganska mör efter att ha kört hela dagen. så mia & jag drog till sibylla & köpte burgare & gick hem till lägenheten.
dagen efter gjorde vi inte så mycket, gick in till stan, palmhuset, shopping & käk! sen körde jag hela vägen hem, dock lite fel igen så blev en omväg men men, hem kom vi! & helsike vad ont jag hade i kroppen! ush. 
men gud va nice det var med dusch & ren lägenhet!!! 

 

Kommentera här: