måndag & första semesterdagen

första semesterdagen spenderades på Öland, med jobbarkompisar haha!
blev en tur till Lammet & Grisen i Löttorp

jag trodde jag inte kunde käka så mycket men ojoj, så många härliga såser & sallader : D köttet var okej, inte sån hype som jag trodde på dock, men det var trevligt upplägg : )
blev både snaps & prosecco efter maten med lite trubadur : ) 
sedan fick vi (eller mest jag) känslan av att spela minigolf. blev ett stopp på Möllstorp. Fick kaffe i Ann-Louise's husvagn med familj, mysigt. Sen blev det en seriös-otålig-minigolfsfest
kom på en tight 2:a plats efter Chrille & det är jag minsann nöjd med, trots att jag fick ha barnklubba...
drog tillbaka till kalmar & käkade mjukglass på McDonald's. såååå gott
sista stoppet blev hemma hos Joppe för att dricka lite shots & fånga pokémon.
sjukt random men fruktansvärt kul & trevlig kväll.

Kommentera här: