Well thank you Gary from E.L.F

Fick hem en liten kartong i brevlådan!
Världens bästa fixerings puder! Älskar detta. Är transparent & är till för att hålla fast sminket efter flytande! Är inne på 4e burken!
Powder brush! Är i behov av en ny då min nuvarande inte är anpassad för "duttande" så har förstört den lite.. men dra mig baklänges vilka mjuka strån denna hade! Min hy kommer jubla.
Samma sak gäller här! Ska använda denna till min concealer som jag i stort sätt bara använder nu för tiden, MAC pro longwear conceal gör mirakel! & denna kommer min hy också jubla över.
Skillnaden på storlekarna är inte så stora ändå! 
Hur fantastisk? Alla färger jag använder i en & samma "palett". Fantastiskt fina så hoppas de har hyffsat bra pigment också. Hehe. Gillar också att det är lite vägledning över var man kan placera skuggorna! 
Allt detta är från E.l.f & kostade 200:- ihop! KAP
 

Kommentera här: