Det är vi två igen




 
Det är jag & lillebror igen, ännu en lördag! haha. Ja man kan säga att jag ändrat mina helger lite ; ) är inte alls den som gillar att festa längre, & jag har verkligen insett hur mycket man tjänar på att ta det lugnt på helgerna, då orkar man veckorna på jobbet & blir sällan sjuk! : ) & för tillfället är jag inne på att spara pengar, kommer ändå hända grejer nu i framtiden & då vill jag ha så mycket som möjligt! man vet ju aldrig! Så förra månaden + denna är onlineshopping fri. Dock unnar jag ju gärna mig andra grejer så som apple tvn & glasögonen! man måste faktiskt unna sig i hårda tider också ; ) dock lägger jag en jäkla massa pengar på bra mat & bensin haha men det är också stora måsten i min vardag : D 
 
 
just nu har jag en tiggande hund som är sugen på korv ; )

Kommentera här: