En slappsöndag på hög nivå

 
Ja alltså, igår när vi skulle sova så gick Teo & bajsade på min matta i köket, löst. Kul. Luktade skit i hela köket & jag fick skrubba som fan med spya i halsen : ( stackaren. Men fick dra ut han på en liten kissrunda också. Kunde somna runt 2 tiden men vaknade vid 4 av att han var uppe & snurrade igen, dock utan att göra nått ; ) sen fick jag lyfta upp han igen & så sov vi heeela morgonen! Var inte uppe fören 11 tiden, drog direkt ut på en promenad på 40 minuter! 
Sedan åt jag lite mat, gjorde storkok igår kväll vid 10 tiden för att slippa det idag, 6 matlådor blev det av kyckling i ugn med krämig sås & ris : D mums! 
Sedan låg vi i soffan på varsitt håll & kollade filmer! ja herregud känns som om det var alldeles för längesen jag kollade film, men nu kollade jag faktiskt 3 st!! brukar inte kunna koppla av utan sitter gärna med datorn eller telefonen men kunde slita mig, ibland måste man ju avstå! 
Blev "Bad Neighbours" "The Fault in our stars" & "Maleficent"
Den bästa var nog den sista, gillar sago-filmer, & den andra var bra, superbra, men jag har så jäkla svårt att se filmer som handlar om cancer, visst andra kan sitta & gråta åt sånt innehåll & denna var verkligen stark & superfin & jag var tårögd många gånger, men mest för att jag tänker på vad jag själv gått igenom! 
Hur som helst, den första var faktiskt också bra, men kunde inte koncentrera mig i början för allting var typ likadant & jag tycker det är rätt många som försöker göra roliga filmer bara överdriver & så blir det tråkigt istället. Men denna höll sig rätt bra & Zac är ju helt ok att kolla på nu för tiden också ; )
Nehe, har duschat & smörjt in håret, sitter ivrigt & väntar på att Big Brother ska sätta igång om 10 min : D SÅÅÅ glad att jag har kanal 9 i lägenheten! vi får väl se om det är något att ha, va inne på hemsidan innan & alla är ju gamla? medel är väl ca 26, ska man inte vara 18-20 år för att det ska va underhållande? är det inte lite patetiskt att vara med i sånt program när man är över 25? eller är det bara jag? : D haha 

Kommentera här: