mina födelsedagspresenter

för folk som läst min blogg vet att jag endast har den för att komma ihåg grejer. istället för dagbok eller kalender. att visa mina presenter gör jag mest för att själv veta vad jag fått år till år. annars brukade jag alltid skriva upp allting. alltid. men gör ingenting för att skryta, om någonting i min blogg. bara så det är klargjort.
så sjukt jäkla nöjd över allt jag fick i år, som vanligt, är så bortskämd av familj, släkt & vänner. har verkligen de bästa runt mig ♥ så tacksam! så tack allihopa för bästa födelsedagen, ännu en gång!
 
börjar med presenterna från mina föräldrar: 
alltså... fick dröm-halsbandet. jane konig är smycket guden när det kommer till stilrena smycken. det är i förgyllt silver, ankarkedja på 60 cm & M står såklart för melkersson. älskar det.
inte nog med att jag fick halsbandet, fick även denna mobilficka att ha på armen när man tränar eller är ute! perfekt : ) ska bli kul att testa
& + allt det så fick jag även en liten mysig lykta med en räv på : D 
Teo gav mig strumpor med hundar på haha! älskar hans engagemang : D 
 
näst på tur blir från malin: 
fick världens coolaste julgransdekoration!!!! är lite av tradition att hon ger mig något till julgranen då det började som ett skämt haha, men denna var något utöver det vanliga! 
sedan fick jag även mer grejer att hänga upp, nämligen olika tunna diamanter i guld! så coola dom också, perfekt då jag har guliga dekorationer så som kulor i min gran : )
& som om inte det var nog så fick jag även presentkort på lagerhaus!!!!!! HUR BRA?? fan jag älskar lagerhaus & handlar jämt inredning där!!! nu kan jag köpa jättemånga saker : D
 
från faster med familj:
elektrisk fotfil....... alltså can we take a moment?? överlycklig!!!! & i rosa?? wtf har bara sett i blått hihi, så glad. tror egentligen alla behöver en sån här i sitt liv haha, sparar mer tid än vanliga. ska bli sjukt kul att testa!
just det malin hade även gett sig på att göra special-kakor till mig, gluten-laktos & sockerfria! aningen torra haha (som allt annat glutenfritt & sockerfritt) men älskar att hon tog sig tiden, samma sak gäller faster som gav sig an att göra saffransskorpor! : D alltså älskar när alla andra hjälper mig med dieten & allt : D
 
från min ena moster-gunita + familj: 
gulligaste lyktorna i brun/rosé & guld med små träd som jag antar lyser när de är tända! har inte provat än men älskar färgen att den är sådär mysig, de kommer definitivt hamna i hallen där färgerna passar bäst!
sedan fick jag även min efterlängtade bok : D åh ska bli så göttigt att läsa denna! måste bara finna tid nu haha!
 
från mina andra 2 mostrar & mormor:
jag fick ett presentkort på ur & guld eftersom de inte kunde välja vilka silverringar jag skulle ha hehe. gick dit direkt dagen efter & valde ut detta:
en ny enkel silverring med lite "bubblor", min andra har blivit för stor så detta var perfekt! tror den var från decibell
sedan 3 olika silverringar till öronen haha, skulle ju bara ha ett par men de var så billiga så fick köpa lite fler att välja mellan ; ) 
först ut var ett ganska vanligt par, tunna ganska små & lätt knäppning!
det andra paret var lite mer exklusiva men smäck-knäppning & tjockare men mindre storlek
& det tredje paret var lite större, vanligare modell med vanlig knäppning! skitnöjd med alla & vill helst bära alla hela tiden hehe men det går ju inte. 
 
från farmor: 
en ny locktång!!! som jag längtat, hehe. min gamla gick sönder så denna var definitivt efterlängtad, fick även en liten liten blomma som jag glömt fota hehe.
 
från storebror + hans sambo:
en skrivare!!!!/kopiator/scanner/typ allt man kan tänka sig! haha denna var helt underbar. den har allt. wifi-funktionen är fan guld värd. kan skriva ut allting & både i färg & svartvit + att när man skriver ut skärmdumpar från mobilen så anpassar den för hela pappret utan att bli suddigt & "missbildat" fick även papper till ; )
 
av världens bästa okianna: 
världens finaste blommbukett.... alltså. när blomsterhandeln ringde mig blev jag helt paff. världens finaste vän, älskar dom!! sååå fina ord på kortet också, saknar sönder mig!!!
fick även med ett paket med chokladpraliner som låg i blommorna : ) ÅÅÅH ska unna mig på julafton!
 
från julie:
blev så jävla glad när detta vykort låg på posten... alltså finaste julie! sååå fina ord på baksidan :') vill verkligen att det ska bli jul så vi kan ses igen!!!
 
fick även ett presentkort av Madde & Diana på cervera!!!! HUR GÖTTIGT? i samma veva som carolina gynning släpper nya grejer : D SÅ GLAD. bästa tjejerna
 
AnnaP bjöd mig även på god middag på Athena igår innan bion, så himla fin! : )
 
som ni märker, blir typ helt knäppt överrumplad av alla i min närhet! ååhåå *glädjeskutt*
 
 
alla fina korten jag fick + blomman jag fick av blomsterhandeln? haha åh
ännu en gång, TACK ALLIHOPA ♥

Kommentera här: