latest shopping

på TGR blev det nötter, 2 pkt för 20:- perfekt
nytt litet manikyrset, mitt gamla börjar bli dåligt & jag älskar dessa kit när jag reser 20:-
ny hårklämma till duschen då den andra gick sönder 10:-
henna gnuggisar! bara sett guld & silver tatueringar men denna va så fin 20:-
på lagerhaus blev det en del som jag tittat in, mini-vimplar först ut till dekoration till allt möjligt 49:-
blev även en med bokstäver som man kan skriva vad man vill, ex god jul eller grattis! 79:-
sugrör, småååå perfekta. brukar alltid få klippa av mina annars 10:-
ny kakeldekor till duschen eftersom de gamla blivit slitna! hoppas detta passar bara.. 79:-
servetter, hade tydligen inga alls kvar hemma så detta fick följa med 19:-
mini ballongvisp! perfekt när man inte ska vispa så mycket! 10:-
tillsist kicks, blev en ögonkräm som ska hjälpa reducera mörka ringar & fina linjer, har varit i SÅ stort behov av det så hoppas verkligen att denna fungerar 99:-
& så en ny concealer till det också, hoppas även att denna funkar, har använt macs concealer men tycker inte den har täckt så jätte bra... inte på mig iallafal. 99:-
& på gina tricot så hittade jag supermysiga utsvängda mjuksbyxor! : ) så glad. måste dock sy upp lite eftersom jag inte är så många cm över marken... hehe 149:-

Kommentera här: