julafton med familjen

 

 
det är så sällan jag skriver här. ibland när jag orkar & har tid blir det något.
i helgen firade vi julafton hela familjen : ) var ute i stugan för första gången! detta var enda gången vi kunde fira eftersom jag inte är hemma på julafton. DET VAR SÅ JÄVLA LYCKAT. bästa julaftonen, helt perfekt. mamma hade fixat värsta julbordet, jag stod för köttbullarna! så himla mysigt.
sen var det matkoma i soffan & därefter julklappsutdelning & jag tror faktiskt alla mina sötisar blev nöjda med sina klappar! blev inte så jätte mycket detta år men jag tycker nog ändå det blev bra!
teo var nog mest nöjd ; ) 
fick även lite småklappar själv trots jag sagt att jag inte ville ha något! hehe.
bror körde hem mig runt 18, helt död. dock fick jag för mig att jag var festsugen? sen ångrade jag mig? men ändå ville jag... efter många om & men så tog jag 23.20 tåget in till Kalmar! helt själv haha
så ensam. mötte upp joppe vid stationen, drog till harrys & festade med alla hans polare.
drink efter drink, dans efter dans & så 2 efterfester på det. gode gud. 
jag joppe mattis & richard däckade runt kl.6 sen väl hemma hos joppe. fan helt död. frös sönder.
vaknade vid 11 igår & ville dö. satan vilken bakfylla. har nog inte varit så bakis på hela detta år.
grabbarna drog till kajsa & jag tog 13-tåget hem. VILLE DÖ.
man är ju ingen ungdom längre... haha nä men spontant är jäkligt kul! 
 

Kommentera här: