en midsommar i malmö

midsommar alltså, det var ju en vecka sen men jag är sämst på att blogga nowadays.
hur som hur, jag & Julie hängde på Linnea & Malin ner till malmö.
dock bodde jag & julie hos kritan & alex i limhamn, supermysigt. blev midsommarkäk, kubb, musik & alkohol tillsammans med massa vänner. väldigt lugn helg då det kom in oväder på både fredag & lördagskvällen. 
var en sväng i pildimmsparken & open air men drog hem till ludvig istället & åt pocorn & glass : ) gott.
tog en uber hem & däckade gött. 
på söndagen mötte vi upp brudarna & tog tåget över till köpenhamn. gick till christiania & handlade smycken av en snäll tant. kan visa bild på dom, så himla fina. chillade runt där ett tag innan vi tog bussen tillbaka & hoppade på tåget tillbaka till hyllie.
gick in på vapiano & åt scampi spinachi risotto innan vi körde hem igen, jag tog sträckan till kristianstad sen fick jag nackspärr & julie tog över. var hemma runt halv 12 på natten, tur man jobbade eftermiddag ; )

 

Kommentera här: