ÖNSKELISTA 2016

here we go again. börjar kanske lite senare än vanligt med min önskelista men det har inte varit lätt! herregud, så svårt att fylla 25?! man vill ju liksom ha lite mer speciella presenter. genomtänkta & inte bara krimskrams som man inte minns. jag vill minnas dessa presenter, jag vill känna att rätt present är från rätt person, jag vill känna en koppling. presenten ska alltså representera både mig & personen som ger. hänger ni med? haha ja detta är svårt. min födelsedag är ju det bästa på hela året, det är det som allt hänger på. pressen, hehe japp. 
haar & kommer även lägga in lite krimskrams presenter också såklart, allt kan inte vara dyrt hehe + att vissa saker jag önskar mig har jag redan valt men väljer att lägga upp ändå, älskar att gå tillbaka på mina gamla listor!
 
kommer som vanligt uppdatera om något tillkommer men startar listan på 22 dagar kvar!
 
UPPDATERAD LÄNGST NER! 11 DAGAR KVAR!!!
 
 
till att börja med, födelesdagskort! gärna med en mysig rad eller 2. helst ett vykort från riktiga vykort (ni vet den appen?) älskar saker som är personliga, att folk lägger ner lite extra omtanke. 
 
 
carolina gynnings drycker antingen prosecco viva eller rödvinsboxen besos! så jävla sugen på båda. kan gärna ta hur många flaskor som helst av proseccon : D
 
mmmh, guldring med diamant. ja tack. detta är självklart något jag kommer önska mig från mina älskade föräldrar! älskar smycken men just ringar är det som jag mest bär, + att senast jag fick en guldring var på min konfirmation... dags att uppgradera sig lite kanske ; )
 
 
ljusstake från albrekts guld, på något sätt så kunde jag föreställa mig denna på mitt vardagsrumsbord direkt när jag såg den! vet inte varför men fick sån craving efter den haha. kommer önska mig denna av min faster, för på något vänster så kopplade jag henne till denna direkt!
 
 
guldörhängen med diamant, samma som med ringen. små nätta enkla guldörhängen är något jag velat ha länge. fint att klä upp sig till men även fint att ha till vardags. det sjuka är att jag egentligen är en silvertjej men vill gärna ha en guldserie! har halsband så vill gärna komplettera! örhängen kommer jag önska mig av farmor, för dessa skriker det farmor om! haha.
 
 
 
böcker! brukar nästan önska mig nån bok varje år, just för att det är det tråkigaste man kan köpa haha! detta året är jag så himla sugen på Hanna & Amandas böcker flykten & försoningen. 
 
äntligen lite silversmycke ; ) haha nej men när det kommer till armband så kan jag faktiskt inte se mig själv i guld.. är ute efter ett väldigt tunt & enkelt armband, helst utan såna extraöglor.. det på bilden är i små små glittriga bollar & kommer från Thomas Sabo & detta kommer jag önska mig av min kära storebror : )
 
 
älskar kaktusar, bästa växten (enda jag kan hålla vid liv) så antingen önskar jag mig någon typ av kaktus, stor som liten, MEN egentligen önskar jag mig en stor grå betongkruka till den stora kaktus som jag redan äger! den på högra bilden vore drömmen, insåg dock att det är skitsvårt att hitta en stor grå betongkruka : ( 
 
 
vinglas. jag äger ganska mycket glas, blir lätt så när halva släkten är glas-släkt. därför är det lite svårt att veta vad jag vill önska mig från den sidan. egentligen vill man ha något glas-aktigt men kan inte bestämma mig. något jag dock är väldigt sugen på är dessa svarta vinglas från orrefors! så det önskar jag mig!! helst också helvita om det ens existerar.. verkar knappt så. 2 st eller 4st kan jag inte riktigt bestämma mig för.. har ju liksom redan 10 st gynning glas + 6 st line glas tror jag hehe.
 
det slog mig att champagneglas är något jag verkligen vill ha mer av, har 3 st. 2 avlånga & 1 sånt gammaldags med breeeed hals. hade gärna kunnat ha 2 från samma sort, inte fler & då också gärna 3 olika sorter typ. älskar de som är långa & smala, tycker man dricker bäst ur dom, även dom som är breda, som den nere till vänster på bilden! man får sån mäktig känsla! detta får gärna mostrarna kolla över ; )
 
 
DOFTLJUS! jag är besatt av doftljus. hela tiden, älskar det & vill ha allt! inte allt för starka dofter eller juliga men något stort från yankee candle hade varit trevligt eller woodwick : D älskar marshmallow campfire eller vad den heter från woodwick! 
doftljus får gärna alla köpa till mig! 
 
skulle även vara trevligt med en serveringsbricka i guld, det är något jävligt nice över dessa! 
 
 
naturgodis tar jag mer än gärna emot från alla gäster! fan bästa som finns. 
gillar i stort sätt alla yoghurttäckta grejer, även saker med mörk choklad, nötterna & majsen! hehe 

Kommentarer:

1 Emelie Karlsson:

Vilka snygga glas!

Kommentera här: