födelsedagspresenter 2017

(null)
av mamma, pappa & Teo fick jag bidrag till iPad samt en novemberkaktus!
(null)
från moster Gunita samt mormor fick jag spökträd med kruka!
(null)
av bror & sambo fick jag iPad fodral + poesiboken mjölk & honung
(null)
Madde & Diana gav mig en kaffebryggare med kaffe, filter samt en Gynning-prosecco!!!
(null)
fina Nova hade gjort julgransdekorationer
(null)
moster Åsa gav mig en vitlökspress 
(null)
mina gudföräldrar + kusin Karin gav mig årets blossaglögg samt presentkort på systemet
(null)
presentkortet resulterade i dessa!
(null)
faster med familj gav vinställ & saffransskorpor
(null)
farmor gav mig dessa vackra kopparna, fick ärva dessa! så underbart fina
(null)
blev även denna lilla blomlåda från farmor 
(null)
tillsist kom Malin förbi med dessa flaskor! herregud, så bortskämd man blir!

så oerhört tacksam för alla presenter! 
som vanligt alldeles för mycket. folk verkar dock tro att en gillar alkohol ; ) hehe


Kommentera här: